Lidmaatschap en privacy

Wil je met een van onze activiteiten mee doen, word dan lid van de kampeergroep (KG). Het lidmaatschap kost € 12 euro per jaar. Lidmaatschap van KNNV of IVN is verplicht.
Aan alle leden vraagt de KG de volledige adresgegevens en het akkoord met betrekking tot de Privacy Verklaring (PV) van de KG. Deze PV is in lijn met de KNNV en te vinden helemaal onder aan deze website (in het zwarte vak).

Nieuwe leden betalen het jaar waarin de aanmelding plaatsvindt, geen contributie. We vragen wel of je tijdens dit aanloopjaar in ieder geval een keer aan een kampeerweekend deelneemt. Hier proef je de sfeer van de KG het beste en weet je dus zeker of deze groep iets voor je is. Nadat je mee geweest bent en het jaar om is, kies je of je het lidmaatschap continueert.  Heb je tussendoor of na afloop vragen dan horen we dat natuurlijk graag.

Voor informatie neem contact op met voorzitter@kampeergroep.knnv.nl

hier komt het contactformulier. (in bewerking)